Ahmad Lim Pancake Johor Bahru

Kedai ini menyediakan makanan pencuci mulut daripada bahan asas makanan popular iaitu apam balik. Namun kaedah masakannya menjalani proses transformasi menjadi lebih variasi mengikut selera terkini. Disapu dengan pelbagai jenis coklat daripada jenama terkenal di atasnya antara factor membuatkan makanan pencuci mulut ini popular dalam kalangan pencinta coklat. Antara pilihan lapisan yang disediakan seperti Nutella, Toblerone, Kinder Bueno dan Oreo.

Jika anda mencari private taxi to jb atau taxi to sg, anda boleh menghubungi kami untuk  perjalanan anda dari singapore to jb/singapore ke johor/johor bahru ke singapore.

 

singapore to jb

Dalam mempelbagaikan selera penggemar, makanan yang mengambil inspirasi dari Indonesia turut memperkenalkan mee cincai yang diasaskan makanannya daripada mee. Perbezaan mee cincai adalah pengunjung boleh membuat pilihan menambah lauk yang disediakan seperti kaki ayam, bebola daging atau bergedil. Yang membuatkan mee cincai ini menjadi lebih menarik adalah sukatan kepedasannya dipilih pengunjung. Tahap kepedasan dibahagikan kepada empat peringkat dengan nama unik iaitu penakut, yang sedang aje, pedas berdesing dan pedas arwah.

Alamat : 55, Jalan setia tropika 1/17, Tmn setia tropika, Johor Bahru

Bagaimana mahu ke Ahmad Lim Pancake?

Anda boleh menyewa  teksi persendirian sebagai pengangkutan anda ke JB kerana ianya sangat menyenangkan dan selesa. Anda mungkin tidak beberapa memahami akan kawasan atau jalan dan ini menyebabkan anda sesat ketika melancong.  SG2JB menyediakan transport to jb dengan harga yang amat berpatutan. Kami boleh megambil anda dari singapore to johor bahru tanpa sebarang kerumitan.

 


SG2JB (Perkhidmatan Teksi Persendirian)

Kami menyediakan Taxi antara Johor dan Singapore. Kami boleh mengambil anda dari mana-mana tempat di Singapura dan boleh menghantar ke mana-mana tempat di Johor termasuk bandar Johor BahruLegolandJPOThe Little Big ClubKukupDesaruMersing dan sebagainya. (www.sg2jb.com)

SG2JB menyediakan beberapa jenis MPV 7 tempat duduk yang selesa dan boleh dipilih dengan harga serendah SGD 100 bergantung pada destinasi anda. Sebagai contoh, anda memilih Toyota Innova dan ingin ke  johor bahru to singapore, harganya hanya SGD 100.00 untuk satu kereta sehala. Jika anda ingin dua hala dan kembali semula ke Singapore, harganya hanya SGD 200.00. Murah dan selesa itu keutamaan kami. SG2JB sedang buat promosi, tempah sekarang dan dapatkan harga SGD 90.00! (www.sg2jb.com)

Online Booking

6 Comments on "Ahmad Lim Pancake Johor Bahru"

  1. Vortex BioShield® EMF Blocker products can successfully transform the EMF’s transmitted by your cell phone by working with your body’s natural energy field.

  2. Say, you got a nice post.Really thank you! Much obliged.

  3. Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am experiencing issues with your RSS. I don’t know why I am unable to join it. Is there anybody else having identical RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

  4. I think this is a real great blog.Thanks Again. Cool.

  5. You’re so awesome! I don’t suppose I’ve truly read through a single thing like that before. So good to discover another person with original thoughts on this issue. Really.. thanks for starting this up. This website is one thing that’s needed on the web, someone with a little originality!

  6. Thanks for this post, I am a big fan of this website would like to go on updated.published here

Leave a comment