La Stella Taman Tema Air

La Stella merupakan taman tema air yang berada di dalam kawasan starhill golf dan country club. Akan tetapi ianya telah dibuka kepada orang ramai. Taman tema air ini terletak di KM 6.5, Jalan Kampung Maju Jaya, Kempas Lama, 81330 Skudai, Johor Bahru, Johor, Malaysia.

La Stella menyediakan kemudahan seperti kolam renang utama, kolam renang kanak- kanak, gelungsur air besar, gelungsur air untuk kanak- kanak dan juga ruang untuk membuat majlis. Pengunjung juga boleh membuat penempahan bagi mengadakan majlis seperti hari keluarga dan “company day”. Pihak La Stella menyediakan pelbagai pakej bagi memenuhi majlis tersebut mengikut bajet pengunjung.

Bagi pengunjung yang mengunjung dengan tujuan untuk bermandi manda, harga yang telah ditetapkan adalah amat berpatutan dan bersesuaian untuk setiap lapisan masyarakat. Pengunjung tidak dibenarkan untuk membawa makanan ataupun minuman dari luar kerana telah disediakan kedai makan di dalam kawasan taman tema.

Jika anda mencari private taxi to jb atau taxi to sg , anda boleh menghubungi kami untuk  perjalanan anda dari singapore to jb/singapore to johor/johor bahru to singapore.

 

 width=
Bagi pengunjung yang mengunjung dengan tujuan untuk bermandi manda, harga yang telah ditetapkan adalah amat berpatutan dan bersesuaian untuk setiap lapisan masyarakat. Pengunjung tidak dibenarkan untuk membawa makanan ataupun minuman dari luar kerana telah disediakan kedai makan di dalam kawasan taman tema.

Harga Tiket:

Hari Biasa: Dewasa: RM10.60
Kanak- Kanak: RM8.50

Hari Minggu: Dewasa: RM20.00
Kanak – Kanak: RM 11.00

Cuti Umum: Dewasa: RM25.00
Kanak – Kanak: RM 12.00

 width=

Bagaimana mahu ke La Stella?

Anda boleh menyewa  teksi persendirian sebagai pengangkutan anda ke JB kerana ianya sangat menyenangkan dan selesa. Anda mungkin tidak beberapa memahami akan kawasan atau jalan dan ini menyebabkan anda sesat ketika melancong.  SG2JB menyediakan transport to jb dengan harga yang amat berpatutan. Kami boleh megambil anda dari singapore to johor bahru tanpa sebarang kerumitan.

 


SG2JB (Perkhidmatan Teksi Persendirian)

Kami menyediakan Taxi antara Johor dan Singapore. Kami boleh mengambil anda dari mana-mana tempat di Singapura dan boleh menghantar ke mana-mana tempat di Johor termasuk bandar Johor BahruLegolandJPOThe Little Big ClubKukupDesaruMersing dan sebagainya. (www.sg2jb.com)

SG2JB menyediakan beberapa jenis MPV 7 tempat duduk yang selesa dan boleh dipilih dengan harga serendah SGD 100 bergantung pada destinasi anda. Sebagai contoh, anda memilih Toyota Innova dan ingin johor bahru to singapore, harganya hanya SGD 100.00 untuk satu kereta sehala. Jika anda ingin dua hala dan kembali semula ke Singapore, harganya hanya SGD 200.00. Murah dan selesa itu keutamaan kami. SG2JB sedang buat promosi, tempah sekarang dan dapatkan harga SGD 90.00! (www.sg2jb.com)

Online Booking

5 Comments on "La Stella Taman Tema Air"

  1. That is a good tip especially to those fresh to the blogosphere. Simple but very precise info… Thanks for sharing this one. A must read post.

  2. There’s definately a great deal to know about this issue. I really like all the points you made.

  3. A Really Excellent Application Good luck

  4. Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post and also the rest of the site is also very good.

Leave a comment