Kari Kambing 40 Hari~Pilihan Penggemar Daging Kambing

Restoren Kari Kambing 40 hari merupakan pilihan utama bagi penggemar daging kambing di Johor. Restoren ini menjadi pilihan pengunjung kerana kualiti makanan yang memenuhi citarasa penggemar masakan daging kambing. Jika anda merupakan salah seorang penggemar daging kambing, restoren ini merupakan tempat yang wajib anda kunjungi bagi merasai sendiri masakan daging kambing yang amat menyelerakan ini.

Jika anda mencari private taxi to jb atau taxi to sg , anda boleh menghubungi kami untuk  perjalanan anda dari singapore to jb/singapore to johor/johor bahru to singapore.

 

singapore to jb

 

Restoren ini hanya menekankan menu utama iaitu kari kambing atau ayam bersama nasi arab. Walaupun tidak mempunyai atau menyediakan pelbagai jenis menu namun restoren ini mampu menarik pelanggan untuk mengunjungi restoren hanya untuk mencuba kari kambing yang diilhamkan oleh seorang chef yang berpengalaman. Hidangan menu nasi arab bersama kari kambing atau ayam terbahagi kepada dua iaitu secara dulang atau pun set pinggan. Setiap satu set dulang boleh dinikmati untuk empat orang.

Alamat: No 215, Kampung Haji Ghafar, Bt 5 ½, Jalan Yong Peng, 83730 Yong Peng, Johor.

Waktu Operasi: 7.30 am hingga 3 pm

 

singapore to jb

 

Keadaan restoren ini tidak begitu menarik perhatian seperti hiasan di restoren lain. Namun begitu, restoren ini mampu menyajikan makanan yang sedap dan memenuhi citarasa pengunjung. Sungguh pun ia sekadar biasa, tetapi restoren ini tetap beroperasi seperti biasa malah para pelanggan hadir tetap tidak putus dari merata negeri. Restoren yang terletak di tepi lebuhraya air hitam ini menggunakan konsep layan diri seperti mana di restoren makanan segera lain. Pelanggan yang hadir perlu bersabar untuk menikmati sajian kari kambing kerana restoren ini sentiasa dipenuhi pengunjung terutama ketika musim cuti.

Bagaimana mahu ke Kari Kambing 40 Hari?

Anda boleh menyewa  teksi persendirian sebagai pengangkutan anda ke JB kerana ianya sangat menyenangkan dan selesa. Anda mungkin tidak beberapa memahami akan kawasan atau jalan dan ini menyebabkan anda sesat ketika melancong.  SG2JB menyediakan transport to jb dengan harga yang amat berpatutan. Kami boleh megambil anda dari singapore to johor bahru tanpa sebarang kerumitan.

 


SG2JB (Perkhidmatan Teksi Persendirian)

Kami menyediakan Taxi antara Johor dan Singapore. Kami boleh mengambil anda dari mana-mana tempat di Singapura dan boleh menghantar ke mana-mana tempat di Johor termasuk bandar Johor BahruLegolandJPOThe Little Big ClubKukupDesaruMersing dan sebagainya. (www.sg2jb.com)

SG2JB menyediakan beberapa jenis MPV 7 tempat duduk yang selesa dan boleh dipilih dengan harga serendah SGD 100 bergantung pada destinasi anda. Sebagai contoh, anda memilih Toyota Innova dan ingin johor bahru to singapore, harganya hanya SGD 100.00 untuk satu kereta sehala. Jika anda ingin dua hala dan kembali semula ke Singapore, harganya hanya SGD 200.00. Murah dan selesa itu keutamaan kami. SG2JB sedang buat promosi, tempah sekarang dan dapatkan harga SGD 90.00! (www.sg2jb.com)

Online Booking

5 Comments on "Kari Kambing 40 Hari~Pilihan Penggemar Daging Kambing"

  1. Everything is very open with a precise explanation of the challenges. It was truly informative. Your website is useful. Thanks for sharing!

  2. here is noticeably a bunch to know about this. I assume you made various nice points in features also.

  3. I could not resist commenting. Exceptionally well written!|

  4. When I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I receive four emails with the exact same comment. Perhaps there is a means you are able to remove me from that service? Thanks!

  5. I couldnít refrain from commenting. Very well written!

Leave a comment