Kapten Steamboat & Grill ~ Best in JB Town

Kapten Steamboat dan Grill adalah sebuah kedai makanan yang berkonsepkan makan secara buffet. Kedai ini terletak di susur jalan tun Abdul razak dan menjadi tempat yang digemari pengunjung terutama pada musim cuti. Kedai ini mampu menampung hampir lebih dari 100 org dalam masa yang sama. Kemudahan seperti surau, tempat permainan kanak- kanak dan tandas juga disediakan bagi memastikan keselesaan pelanggan. Hal ini dapat memudahkan pelanggan terutama bagi pelanggan yang berkunjung bersama ahli keluarga.

Kapten Steamboat dan Grill menyediakan pelbagai jenis menu hidangan yang perlu dimasak sendiri oleh pengunjung mengikut kehendak dan pilihan pengunjung. Antara menu hidangan yang disediakan adalah pelbagai jenis steamboat, pelbagai jenis mee segera, pelbagai jenis minuman panas dan sejuk, kambing dan ayam yang telah diperap, buah- buahan dan pencuci mulut. Pengunjung akan diberi pilihan untuk memilih kuah yang dikehendaki sama ada tomyam atau sup. Antara kuah yang menjadi pilihan utama pengunjung adalah kuah tomyam.

Jika anda mencari private taxi to jb atau taxi to sg , anda boleh menghubungi kami untuk  perjalanan anda dari singapore to jb/singapore to johor/johor bahru to singapore.

 

singapore to jb

 

Dekorasi kedai yang amat menarik dan kawasan kedai yang sangat strategik amat bersesuaian untuk menjamu selera bersama keluarga ataupun rakan- rakan. Tempat ini menjadi tumpuan dan bersesuaian bagi pengunjung untuk mengadakan majlis seperti hari makan sekeluarga, majlis hari jadi, makan malam syarikat dan sebagainya. Tempahan awal amat digalakan bagi kelancaran majlis yang dikehendaki pengunjung tersebut.

 

singapore to jb

 

Kapten Steamboat dan Grill menawarkan perkhidmatan makanan ala buffet yang memuaskan dengan harga yang amat berpatutan. Bertemakan makan sehingga puas atau kenyang merupakan idea yang amat bernas bagi pengunjung kerana dengan sekali bayaran, pengunjung boleh menikmati makanan sehingga puas. Memandangkan tempat ini amat menjadi tarikan pengunjung, maka para pengunjung yang ingin menikmati hidangan ini perlulah membuat tempahan awal.

Bagaimana mahu ke Kapten Steamboat & Grill?

Anda boleh menyewa  teksi persendirian sebagai pengangkutan anda ke JB kerana ianya sangat menyenangkan dan selesa. Anda mungkin tidak beberapa memahami akan kawasan atau jalan dan ini menyebabkan anda sesat ketika melancong.  SG2JB menyediakan transport to jb dengan harga yang amat berpatutan. Kami boleh megambil anda dari singapore to johor bahru tanpa sebarang kerumitan.

 


SG2JB (Perkhidmatan Teksi Persendirian)

Kami menyediakan Taxi antara Johor dan Singapore. Kami boleh mengambil anda dari mana-mana tempat di Singapura dan boleh menghantar ke mana-mana tempat di Johor termasuk bandar Johor BahruLegolandJPOThe Little Big ClubKukupDesaruMersing dan sebagainya. (www.sg2jb.com)

SG2JB menyediakan beberapa jenis MPV 7 tempat duduk yang selesa dan boleh dipilih dengan harga serendah SGD 100 bergantung pada destinasi anda. Sebagai contoh, anda memilih Toyota Innova dan ingin johor bahru to singapore, harganya hanya SGD 100.00 untuk satu kereta sehala. Jika anda ingin dua hala dan kembali semula ke Singapore, harganya hanya SGD 200.00. Murah dan selesa itu keutamaan kami. SG2JB sedang buat promosi, tempah sekarang dan dapatkan harga SGD 90.00! (www.sg2jb.com)

Online Booking

8 Comments on "Kapten Steamboat & Grill ~ Best in JB Town"

  1. You’ve made some really good points there. I looked on the net to find out more about the issue and found most people will go along with your views on this website.

  2. I really enjoy the blog. Much obliged.

  3. I couldnít resist commenting. Very well written!

  4. Im obliged for the post.Really looking forward to read more.

  5. Next time I read a blog, Hopefully it won’t fail me as much as this one. After all, Yes, it was my choice to read, however I really thought you’d have something helpful to talk about. All I hear is a bunch of whining about something that you could possibly fix if you were not too busy seeking attention.

  6. Good information. Lucky me I found your blog by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!

  7. I really like forgathering useful info, this post has got me even more info!

  8. Excellent site you have here.. Itís difficult to find high quality writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!

Leave a comment