Mee Rebus House

Mee Rebus House merupakan tempat makan yang semakin dikenali dan digemari oleh masyarakat terutama penduduk bandar johor. Bermula pada hanya setahun yang lepas tetapi telah mampu menjadi tempat makan yang hangat diperkatakan oleh masyarakat setempat. Menjadikan mee rebus sebagai menu utama merupakan idea yang amat menarik kerana mee rebus merupakan makanan yang disukai oleh masyarakat terutama bangsa Johor.

Mee rebus house terletak di taman melodies yang berdekatan dengan ksl, holiday plaza dan holiday villa. Konsep kedai yang seperti di dalam rumah amat menarik minat pengunjung kerana keadaan yang lebih santai dan tenang semasa menjamu selera. Kawasan sekeliling kedai makan yang bersih dan cantik juga sesuai dijadikan pilihan utama bagi menikmati keenakkan mee rebus bersama kawan ataupun ahli keluarga.

Jika anda mencari private taxi to jb atau taxi to sg, anda boleh menghubungi kami untuk  perjalanan anda dari singapore to jb/singapore to johor/johor bahru to singapore.

 

singapore to jb

Dalam mempelbagaikan rasa dalam menu mee rebus, pelanggan boleh memilih untuk menikmati mee rebus dengan pelbagai jenis bahan tambahan seperti sotong, burung puyuh, tulang, udang dan juga daging. Setiap satu hidangan mampu melahirkan rasa kenikmatan mee rebus yang berbeza mengikut selera pengunjung dalam membuat pilihan bahan tambahan. Dengan harga yang amat berbaloi mampu membuat pengunjung untuk mengulangi merasai kehebatan resepi mee rebus di Mee Rebus House.

Selain itu, antara bahan tambahan yang menjadi perkara wajib dalam mee rebus adalah penaram. Penaram merupakan adunan tepung dengan udang yang digoreng garing dan dijadikan bahan tambahan dalam setiap hidangan mee rebus. Penaram akan diletakkan di atas setiap hidangan mee rebus dan menjadi antara bahan penting untuk mee rebus house. Bahan ini telah menjadikan hidangan mee rebus semakin enak dan lazat. Ditambah pula dengan kuah yang pekat daripada resepi tersendiri telah menjadikan hidangan mee rebus ini semakin popular dan memenuhi citarasa pengunjung.

 

singapore to jb

 

Selain itu, menu sampingan seperti nasi lemak, telur separuh masak, kuih- muih dan kek juga disediakan bagi memenuhi citarasa pengunjung yang menginginkan menu santai di Mee rebus house. Pengunjung boleh mencuba hidangan mee rebus dan dapat merasai sendiri kehebatan resepi ini di Mee Rebus House.

Bagaimana mahu ke Mee Rebus House?

Anda boleh menyewa  teksi persendirian sebagai pengangkutan anda ke JB kerana ianya sangat menyenangkan dan selesa. Anda mungkin tidak beberapa memahami akan kawasan atau jalan dan ini menyebabkan anda sesat ketika melancong.  SG2JB menyediakan transport to jb dengan harga yang amat berpatutan. Kami boleh megambil anda dari singapore to johor bahru tanpa sebarang kerumitan.

 


SG2JB (Perkhidmatan Teksi Persendirian)

Kami menyediakan Taxi antara Johor dan Singapore. Kami boleh mengambil anda dari mana-mana tempat di Singapura dan boleh menghantar ke mana-mana tempat di Johor termasuk bandar Johor BahruLegolandJPOThe Little Big ClubKukupDesaruMersing dan sebagainya. (www.sg2jb.com)

SG2JB menyediakan beberapa jenis MPV 7 tempat duduk yang selesa dan boleh dipilih dengan harga serendah SGD 100 bergantung pada destinasi anda. Sebagai contoh, anda memilih Toyota Innova dan ingin johor bahru to singapore, harganya hanya SGD 100.00 untuk satu kereta sehala. Jika anda ingin dua hala dan kembali semula ke Singapore, harganya hanya SGD 200.00. Murah dan selesa itu keutamaan kami. SG2JB sedang buat promosi, tempah sekarang dan dapatkan harga SGD 90.00! (www.sg2jb.com)

Online Booking

4 Comments on "Mee Rebus House"

  1. Can I simply just say what a relief to find an individual who truly understands what they’re talking about online. You actually realize how to bring an issue to light and make it important. A lot more people should look at this and understand this side of your story. I was surprised that you aren’t more popular given that you certainly possess the gift.

  2. If you would like to grow your know-how simply keep visiting this web page and be updated with the latest information posted here.|

  3. bookmarked!!, I really like your website!

  4. Hello! I could have sworn Iíve visited this site before but after going through some of the posts I realized itís new to me. Anyways, Iím definitely happy I found it and Iíll be book-marking it and checking back frequently!

Leave a comment