Char Mee dan Mee Kolok ~ Terbaik di Johor Bahru

Sebut sahaja menu mee kolok dan char mee pasti membuatkan anda teruja akan rupa dan rasa terhadap makanan tersebut. Menjadi pilihan utama penduduk di Johor Bahru yang menginginkan menu yang santai tetapi memenuhi citarasa. Atirah Eatery merupakan tempat makan yang telah lama bertapak dan menjadi semakin terkenal dengan hanya menjual dua menu makanan di hutan bandar johor bahru.

Menu yang berjaya menambat selera pelanggan adalah char mee dan mee kolok. Kedua – dua menu ini dijual mengikut masa yang telah ditetapkan. Penjualan mee kolok akan bermula seawal 8 pagi dan berakhir pada 11 pagi manakala akan disambung dengan penjualan char mee sehingga jam 2 petang. Akan tetapi, waktu tersebut kadang kala tidak ditepati kerana kedua menu ini kebiasaannya sudah kehabisan sebelum tiba waktu.

Jika anda mencari private taxi to jb atau taxi to sg , anda boleh menghubungi kami untuk  perjalanan anda dari singapore to jb/singapore to johor/johor bahru to singapore.

 

singapore to jb

 

Menu ni telah diinspirasikan daripada negeri Sarawak akan tetapi telah diubah sedikit supaya dapat mengikut selera pelanggan di johor bahru. Mee Kolok ni disediakan dengan menggunakan yee mee bersama hirisan ayam yang boleh dikatakan tebal hirisannya, daun bawang, kuah sup dan sedikit sambal. Char mee pula disediakan bersama hirisan ayam, bebola ikan, sayuran dan sedikit sambal. Kedua – dua menu ini mempunyai keenakan yang tersendiri dan rugi sekiranya tidak mencuba hidangan ini.

Kaedah penjualan menu ini agak berbeza dengan kedai makan yang lain kerana cara pembelian adalah secara layan diri dan pelanggan perlu mengambil nombor giliran. Kaedah ini telah digunakan bagi memudahkan proses penjualan makanan agar lebih teratur di Atirah Eatery. Hal ini kerana, kedai makan ini selalu dipenuhi pelanggan terutama pada hari bekerja. Selain itu, kedai ini juga menjadi tumpuan ramai kerana berdekatan dengan kawasan sekolah.

 

singapore to jb

 

Jika anda ingin mencuba sesuatu yang baru, anda boleh berkunjung ke kedai ini bagi merasai sendiri kehebatan rasa dua menu ini dan pasti membuatkan anda kembali semula ke Atirah Eatery.

Bagaimana mahu ke Atirah Eatery?

Anda boleh menyewa  teksi persendirian sebagai pengangkutan anda ke JB kerana ianya sangat menyenangkan dan selesa. Anda mungkin tidak beberapa memahami akan kawasan atau jalan dan ini menyebabkan anda sesat ketika melancong.  SG2JB menyediakan transport to jb dengan harga yang amat berpatutan. Kami boleh megambil anda dari singapore to johor bahru tanpa sebarang kerumitan.

 


SG2JB (Perkhidmatan Teksi Persendirian)

Kami menyediakan Taxi antara Johor dan Singapore. Kami boleh mengambil anda dari mana-mana tempat di Singapura dan boleh menghantar ke mana-mana tempat di Johor termasuk bandar Johor BahruLegolandJPOThe Little Big ClubKukupDesaruMersing dan sebagainya. (www.sg2jb.com)

SG2JB menyediakan beberapa jenis MPV 7 tempat duduk yang selesa dan boleh dipilih dengan harga serendah SGD 100 bergantung pada destinasi anda. Sebagai contoh, anda memilih Toyota Innova dan ingin johor bahru to singapore, harganya hanya SGD 100.00 untuk satu kereta sehala. Jika anda ingin dua hala dan kembali semula ke Singapore, harganya hanya SGD 200.00. Murah dan selesa itu keutamaan kami. SG2JB sedang buat promosi, tempah sekarang dan dapatkan harga SGD 90.00! (www.sg2jb.com)

Online Booking

12 Comments on "Char Mee dan Mee Kolok ~ Terbaik di Johor Bahru"

  1. The radio frequency waves emitted can be harmful to your body, which is why you should invest in Vortex BioShield®quantum EMF protection cell phone shields.

  2. This web site really has all the information and facts I wanted concerning this subject and didnít know who to ask.

  3. Good information. Lucky me I recently found your website by accident (stumbleupon). I have book marked it for later!

  4. Hello, I think your web site might be having internet browser compatibility issues. Whenever I look at your web site in Safari, it looks fine however, if opening in IE, it has some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Besides that, wonderful site!

  5. Bro nice to meet you thanks.

  6. Thanks so much for the blog post. Awesome.

  7. hey thanks you dude.

  8. Aw, this was an exceptionally nice post. Spending some time and actual effort to make a good articleÖ but what can I sayÖ I put things off a lot and never seem to get nearly anything done.

  9. Really informative blog. Fantastic.

  10. Years and years ago, people were taught that the resume should contain a list of point-form duties and responsibilities underneath every job we’ve ever occupied – and the bigger the list the better. Not today! These days, organizations can only devote a few seconds (sometimes not even that) when glancing through your resume. Do not follow the duties and responsibilities resume template!

  11. This is a topic close to my heart cheers, where are your contact details though?

Leave a comment