Onn Kitchen @ Johor Bahru

Onn Kitchen merupakan warung yang menjual pelbagai jenis makanan. Warung ini mula beroperasi dari awal pagi sehingga lewat malam. Onn Kitchen terletak di kawasan perumahan kampong tarom akan tetapi kawasan ini langsung tidak menghalang orang ramai berkunjung dari merata tempat untuk menikmati pelbagai jenis hidangan yang istimewa.

Kawasan warung yang terletak di tengah – tengah di antara dua jalan iaitu jalan tarom dan jalan wirawan ini merupakan kedai makan yang menjadi tumpuan ramai pelanggan terutama penduduk setempat. Selain itu, kedai ini juga menjadi tumpuan utama bagi penghuni di hospital pakar johor kerana lokasinya yang berhampiran sahaja. Namun begitu, kawasan tempat letak kereta yang tersedia begitu luas dan memudahkan pelanggan untuk menjamu selera.

Jika anda mencari private taxi to jb atau taxi to sg , anda boleh menghubungi kami untuk  perjalanan anda dari singapore to jb/singapore to johor/johor bahru to singapore.

 

singapore to jb

 

Kepelbagaian menu hidangan di kedai ini telah menarik minat pelanggan untuk menjamu selera pada waktu pagi, tengahari dan juga malam. Onn kitchen menawarkan pelbagai jenis makanan melayu seperti nasi lemak berlauk, roti canai, lontong dan sebagainya. Makanan ala barat juga disediakan untuk hidangan malam seperti chicken grill, cheezy wedges, lamb grill dan sebagainya. Kedai ini beroperasi daripada jam 7 pagi sehingga 12 tengah malam. Kesemua hidangan yang disediakan memang berjaya menambat hati pengunjung malah mampu membuat pengunjung hadir semula untuk mengulanginya. Oleh yang demikian pelanggan boleh memilih masa yang sesuai dalam mengikut menu yang ingin dijamu pada waktu tersebut.

Selain daripada keenakan hidangan yang disajikan, kedai ini juga menjadi kedai yang agak popular kerana keunikan dekorasinya yang penuh dengan barangan melalui kayu. Hampir kesemua perabot yang digunakan dalam kedai ini diperbuat daripada kayu dengan corak dan stail yang tersendiri. Kesemua perabot ini telah direka dan dibuat sendiri oleh pengusaha kedai ini yang memang mengemari aktiviti menukang. Oleh yang demikian, kedai ini menjadi sangat menarik dengan identiti dekorasinya yang tersendiri.

 

singapore to jb

 

Onn kitchen adalah tempat makanan yang sesuai untuk seisi keluarga dan kawan – kawan kerana keadaan kedai yang santai, selesa dan menarik mampu menambah selera pelanggan untuk menjamu selera. Selain itu, menu hidangan yang disediakan sesuai untuk dinikmati semua masyarakat di Malaysia. Kaedah layan diri juga telah dijalankan bagi memudahkan kedai dalam menguruskan pesanan pelanggan. Setiap pelanggan perlu membuat pesanan dan pembayaran di kaunter terlebih dahulu dan mengambil makanan sendiri sebelum mula menjamu selera. Oleh yang demikian, ayuh ke Onn Kitchen untuk merasai sendiri nikmat hidangan disediakan beserta menjelajah dekorasi kedai yang unik.

Bagaimana mahu ke Onn Kitchen?

Anda boleh menyewa  teksi persendirian sebagai pengangkutan anda ke JB kerana ianya sangat menyenangkan dan selesa. Anda mungkin tidak beberapa memahami akan kawasan atau jalan dan ini menyebabkan anda sesat ketika melancong.  SG2JB menyediakan transport to jb dengan harga yang amat berpatutan. Kami boleh megambil anda dari singapore to johor bahru tanpa sebarang kerumitan.

 


SG2JB (Perkhidmatan Teksi Persendirian)

Kami menyediakan Taxi antara Johor dan Singapore. Kami boleh mengambil anda dari mana-mana tempat di Singapura dan boleh menghantar ke mana-mana tempat di Johor termasuk bandar Johor BahruLegolandJPOThe Little Big ClubKukupDesaruMersing dan sebagainya. (www.sg2jb.com)

SG2JB menyediakan beberapa jenis MPV 7 tempat duduk yang selesa dan boleh dipilih dengan harga serendah SGD 100 bergantung pada destinasi anda. Sebagai contoh, anda memilih Toyota Innova dan ingin johor bahru to singapore, harganya hanya SGD 100.00 untuk satu kereta sehala. Jika anda ingin dua hala dan kembali semula ke Singapore, harganya hanya SGD 200.00. Murah dan selesa itu keutamaan kami. SG2JB sedang buat promosi, tempah sekarang dan dapatkan harga SGD 90.00! (www.sg2jb.com)

Online Booking

18 Comments on "Onn Kitchen @ Johor Bahru"

  1. Spot on with this write-up, I really feel this amazing site needs much more attention. Iíll probably be back again to see more, thanks for the advice!

  2. Quantum EMF protection products from Vortex BioShield® are designed to work with your natural energy field to harmonise the negative effects of EMFs.

  3. Hello there! This blog post could not be written any better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I’ll send this article to him. Fairly certain he’ll have a very good read. I appreciate you for sharing!

  4. Next time I read a blog, I hope that it does not fail me as much as this one. I mean, Yes, it was my choice to read, however I actually believed you’d have something helpful to say. All I hear is a bunch of crying about something that you could fix if you were not too busy seeking attention.

  5. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up plus the rest of the site is very good.

  6. bookmarked!!, I love your blog!

  7. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up plus the rest of the website is really good.

  8. Thanks-a-mundo for the article.Much thanks again. Fantastic.

  9. Can I simply say what a comfort to find someone who truly understands what they are discussing on the net. You certainly know how to bring a problem to light and make it important. More people have to check this out and understand this side of the story. I was surprised that you aren’t more popular because you surely possess the gift.

  10. I absolutely love your site.. Pleasant colors & theme. Did you make this amazing site yourself? Please reply back as Iím hoping to create my very own site and would like to find out where you got this from or just what the theme is named. Cheers!

  11. Howdy! I could have sworn Iíve visited this site before but after browsing through a few of the posts I realized itís new to me. Anyhow, Iím certainly delighted I found it and Iíll be book-marking it and checking back frequently!

  12. Pretty! This has been a really wonderful article. Thank you for providing this information.

  13. This is one awesome blog post.Really thank you! Fantastic.

  14. Itís nearly impossible to find well-informed people in this particular topic, but you sound like you know what youíre talking about! Thanks

  15. Saved as a favorite, I really like your blog!

  16. Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Many thanks for supplying these details.

  17. I could not refrain from commenting. Perfectly written!|

  18. Itís hard to find knowledgeable people about this subject, but you sound like you know what youíre talking about! Thanks

Leave a comment