Medan Steamboat Luton Van

Medan steamboat merupakan tempat makan malam santai yang amat terkenal di bandaraya johor bahru terutama bagi penghuni bandar. Dengan keunikan cara penjualan steamboat menggunakan luton van amat menjadi daya tarikan pelanggan yang inginkan suasana yang santai dan bersederhana. Dahulunya Medan steamboat Luton van ini terletak di Dataran Bandaraya akan tetapi telah berpindah ke lokasi yang lain. Lokasi yang cukup popular ini bagi penggemar makanan steamboat diarahkan berpindah ke lokasi baru iaitu di Bandar Baru Uda yang berhadapan RHB Bank. Walaupun keadaan di tempat yang baru agak sempit namun ianya tidak menjadi penghalang orang ramai untuk datang menikmati hidangan steamboat yang digemari.

Lokasi : Medan Steamboat Luton Van Jalan Padi Emas 6/1 Bandar Baru uda Johor Bahru Johor

Waktu Operasi : 6.00 pm – 1.00 am

Jika anda mencari private taxi to jb atau taxi to sg, anda boleh menghubungi kami untuk  perjalanan anda dari singapore to jb/singapore to johor/johor bahru to singapore.

 

singapore to jb

 

Dengan penawaran harga yang amat berpatutan bagi hidangan steamboat ini, mampu menarik minat pelanggan daripada pelbagai lapisan masyarakat. Menu utama yang dijual menjadi kegemaran masyarakat setempat ini boleh dihidangkan bersama resepi kuah kacang istimewa atau sambal. Kuantiti dan jenis steamboat pula boleh dipilih mengikut selera pengunjung. Pelbagai jenis pilihan steamboat yang disediakan dengan harga RM 1.00 sehingga RM 3.00 secucuk. Selain itu, medan steamboat ini juga menyediakan menu tambahan seperti Mee Sup, Bakso, Rojak Petis, Tauhu/Char kueh Bakar, Laksa Penang, Mee Rebus, Mee Goreng Kerang, Otak-Otak, Kacang Rebus Burger. Justeru itu, Luton van Medan Steamboat menjadi pilihan utama penghuni bandar untuk menikmati hidangan makan malam yang ringan dan santai.

Bagaimana mahu ke Medan Steamboat?

Anda boleh menyewa  teksi persendirian sebagai pengangkutan anda ke JB kerana ianya sangat menyenangkan dan selesa. Anda mungkin tidak beberapa memahami akan kawasan atau jalan dan ini menyebabkan anda sesat ketika melancong.  SG2JB menyediakan transport to jb dengan harga yang amat berpatutan. Kami boleh megambil anda dari singapore to johor bahru tanpa sebarang kerumitan.

 


SG2JB (Perkhidmatan Teksi Persendirian)

Kami menyediakan Taxi antara Johor dan Singapore. Kami boleh mengambil anda dari mana-mana tempat di Singapura dan boleh menghantar ke mana-mana tempat di Johor termasuk bandar Johor BahruLegolandJPOThe Little Big ClubKukupDesaruMersing dan sebagainya. (www.sg2jb.com)

SG2JB menyediakan beberapa jenis MPV 7 tempat duduk yang selesa dan boleh dipilih dengan harga serendah SGD 100 bergantung pada destinasi anda. Sebagai contoh, anda memilih Toyota Innova dan ingin johor bahru to singapore, harganya hanya SGD 100.00 untuk satu kereta sehala. Jika anda ingin dua hala dan kembali semula ke Singapore, harganya hanya SGD 200.00. Murah dan selesa itu keutamaan kami. SG2JB sedang buat promosi, tempah sekarang dan dapatkan harga SGD 90.00! (www.sg2jb.com)

Online Booking

6 Comments on "Medan Steamboat Luton Van"

  1. Using EMF Blocker products from Vortex BioShield® gives you peace of mind when it comes to fighting off EMF radiation and keeping your body and mind healthy.

  2. Itís hard to find well-informed people about this topic, however, you seem like you know what youíre talking about! Thanks

  3. Thanks for sharing, this is a fantastic post.Really thank you! Fantastic.

  4. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up and also the rest of the website is also really good.

  5. Thanks for the blog article.Really looking forward to read more. Fantastic.

  6. Right here is the right site for anyone who wants to understand this topic. You realize a whole lot its almost hard to argue with you (not that I personally would want toÖHaHa). You certainly put a brand new spin on a subject that has been discussed for a long time. Wonderful stuff, just excellent!

Leave a comment