Belangkas Mahkota ~ Sajian Istimewa

Gerai makanan yang didirikan secara turun temurun ini telah mampu bertahan sehingga kini kerana keistimewaan hidangan yang berjaya menambat selera pengunjung. Kedai makanan ini bukan sahaja dikunjungi oleh penduduk setempat malah menjadi daya tarikan pelanggan daripada merata tempat di seluruh Malaysia dan juga Singapura.

Menu utama yang menjadi popular dan berjaya membuatkan tempat ini menjadi salah satu restoran yang wajib dikunjungi pelanggan apabila tiba ke kota tinggi adalah hidangan belangkas sambal. Hidangan tersebut merupakan satu hidangan yang unik dan jarang ditemui di tempat lain. Oleh yang demikian hidangan ini menjadi sajian istimewa di gerai tersebut.

Jika anda mencari private taxi to jb atau taxi to sg , anda boleh menghubungi kami untuk  perjalanan anda dari singapore to jb/singapore to johor/johor bahru to singapore.

 

singapore to jb

 

Gerai yang terletak di pekan kota tinggi dibanjiri oleh pengunjung seawal jam 10 pagi. Kebiasaanya gerai ini akan menamatkan aktiviti jualan pada jam 2 petang. Oleh yang demikian, pengunjung yang berhasrat untuk merasai hidangan ini perlulah merancang perjalanan anda dengan baik agar terlepas peluang menikmati hidangan istimewa ini.

Belangkas merupakan hidupan laut yang dahulunya tidak begitu dikenali ramai. Namun begitu, kini belangkas telah menjadi satu menu yang ikonik dan luar biasa kepada masyarakat setempat. Hidupan laut ini agak sukar untuk dibersihkan kerana mempunyai bahagian yang perlu dibuang. Oleh yang demikian, kedai ini menjadi tarikan pengunjung kerana kehandalan menguruskan belangkas dalam memastikan ianya selamat untuk dimakan sering diutamakan.

 

singapore to jb

Selain itu, kedai ini juga menyediakan hidangan lauk pauk versi kampung yang memang menyelerakan terutama bagi pengunjung dari bandar. Pengunjung dapat merasai hidangan kampung seperti masak lemak, asam pedas, ulam – ulaman dan bermacam lagi. Pelbagai menu lauk pauk boleh dipilih oleh pelanggan mengikut selera dengan harga yang amat berbaloi. Oleh yang demikian, anda bolehlah berkunjung ke gerai ini untuk merasai sendiri kehebatan hidangan yang disediakan terutama menu teristimewa iaitu belangkas.

Bagaimana mahu ke Belangkas Mahkota?

Anda boleh menyewa  teksi persendirian sebagai pengangkutan anda ke JB kerana ianya sangat menyenangkan dan selesa. Anda mungkin tidak beberapa memahami akan kawasan atau jalan dan ini menyebabkan anda sesat ketika melancong.  SG2JB menyediakan transport to jb dengan harga yang amat berpatutan. Kami boleh megambil anda dari singapore to johor bahru tanpa sebarang kerumitan.

 


SG2JB (Perkhidmatan Teksi Persendirian)

Kami menyediakan Taxi antara Johor dan Singapore. Kami boleh mengambil anda dari mana-mana tempat di Singapura dan boleh menghantar ke mana-mana tempat di Johor termasuk bandar Johor BahruLegolandJPOThe Little Big ClubKukupDesaruMersing dan sebagainya. (www.sg2jb.com)

SG2JB menyediakan beberapa jenis MPV 7 tempat duduk yang selesa dan boleh dipilih dengan harga serendah SGD 100 bergantung pada destinasi anda. Sebagai contoh, anda memilih Toyota Innova dan ingin johor bahru to singapore, harganya hanya SGD 100.00 untuk satu kereta sehala. Jika anda ingin dua hala dan kembali semula ke Singapore, harganya hanya SGD 200.00. Murah dan selesa itu keutamaan kami. SG2JB sedang buat promosi, tempah sekarang dan dapatkan harga SGD 90.00! (www.sg2jb.com)

Online Booking

16 Comments on "Belangkas Mahkota ~ Sajian Istimewa"

  1. Vortex BioShield® offer our customers a high-quality collection of EMF Blocker to shield you from radiation.

  2. Greetings! Very helpful advice in this particular post! It’s the little changes that will make the greatest changes. Many thanks for sharing!

  3. I want to to thank you for this fantastic read!! I absolutely enjoyed every bit of it. I have got you bookmarked to look at new things you postÖ

  4. Very good information. Lucky me I came across your blog by chance (stumbleupon). I have bookmarked it for later!

  5. Iím impressed, I must say. Rarely do I come across a blog thatís equally educative and interesting, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The problem is something which not enough men and women are speaking intelligently about. Now i’m very happy I stumbled across this during my search for something regarding this.

  6. I enjoy reading a post that can make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

  7. bookmarked!!, I like your website!

  8. Excellent web site you’ve got here.. Itís hard to find high quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

  9. Very neat article post.Much thanks again. Awesome.

  10. I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your website to come back down the road. Many thanks|

  11. Excellent web site you’ve got here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!|

  12. Everything is very open with a clear description of the issues. It was really informative. Your site is very helpful. Thank you for sharing!

  13. Hi there! This post couldn’t be written much better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I will send this information to him. Pretty sure he’s going to have a very good read. Thanks for sharing!

  14. Your style is very unique in comparison to other folks I’ve read stuff from. I appreciate you for posting when you’ve got the opportunity, Guess I’ll just bookmark this web site.

  15. Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am going through difficulties with your RSS. I donít understand why I can’t subscribe to it. Is there anybody else having the same RSS problems? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

Leave a comment